من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

برافروخته مرکب از آذر گشته ام
من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

برافروخته مرکب از آذر گشته ام

نمیتونم
واقعا از پسش برنمیام
کافیه از یه حدی بیشتر با یکی صحبت کنم یا دایره ادمایی که تو طول روز باهاشون در ارتباطم از یه حدی بیشتر بشه ...
فقط یه نفره که حتی اگه یه روز کامل هم باهاش حرف بزنم این قدر حس خستگی و بیزاری از خودم نمی کنم که خودش خوب میدونه...
بهم میگن اینجوری نمیشه که
تو اصلا کارت جوریه که باید با آدما زیاد در ارتباط باشی 
ولی من
واقعا خسته می شم و ویژگی آزاردهنده ترش اینه که حس بدی به خودم پیدا میکنم 
نمی فهمم 
این تعارض بین فردگرایی و جمع گرایی رو باید چطور حلش کنم
واقعا آزار دهنده س
خسته م 
خیلی خیلی خسته
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد