من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

برافروخته مرکب از آذر گشته ام
من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

برافروخته مرکب از آذر گشته ام

سوگند به بغض فروخورده ستاره ها 

و نگاه مات ماه در پشت پنجره 

سوگند به اشکان حلقه زده پشت پلک هایم 

و باران دیروز 


...............

..............................

..............................

..............................


نمیخواستم که اینطور بشود 

نمیخواستم داستانم به این صفحه ها برسد 

این شخصیت های تند و تیز را نمیخواستم 

این لشکر افکار کثیف را نمیخواستم 

سوگند به اه جانسوز مادر 

که من نمیخواستم 


سوگند به تمام سوگندهای جهان 

........

....................   

.....  


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد