من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

برافروخته مرکب از آذر گشته ام
من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

برافروخته مرکب از آذر گشته ام

نمیدانم از کجا اشتباه کردم 



نمیدانم دقیقا کجا بود که سر کشی کردن را پایان دادم 



نمیدانم....



جانم از تنم انگار رفته 


سرم روزی چنان تیر کشید که هنوز هم رد ترکشش جامانده است...


نمیدانم از کی تو را خواستم 


از کی دچار شدم بی انکه معنای دچار را بفهممم 


دیوانگی هایم کی رنگ  تو گرفت...



انچنان زلزله ای برپا شد که از ان روز دلم بند نمیشود 


تو چطور برای من تو شد را نمیدانم 


بعد چشمانت چشمانم مدام سیاهی میرود 


من در ارزوی کدامین با تو بودنم را نمیدانم 


من, تو,... کدام منم را نمیدانم


...


من نمیدانم 


مدتهاست که نمیدانم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد