من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

برافروخته مرکب از آذر گشته ام
من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

برافروخته مرکب از آذر گشته ام

38


چه روز قشنگیه امروز !
پانزده سال پیش ، حدودای ساعت دو ، من اومدم اینجا !

http://s9.picofile.com/file/8278105618/XTvq9.jpg

قول میدم از این به بعد به همه ی تعهداتم ، متعهد باشم !
قول میدم مهربون باشم و دست از خود خواهی بردارم !
قول میدم دست از خودخواری بردارم !
قول میدم تمام تلاشم را بکنم تا به اهدافم برسم !
قول میدم سعی کنم هیچ وقت از روی چهره ی افراد قضاوت نکنم!
قول میدم برای بهبود شخصیتم تلاش کنم!
قول میدم عجولانه تصمیم نگیرم!
قول میدم از اشتباهاتم درس بگیرم!
قول میدم توانایی تسلط بر افکارم رو پیدا کنم!
قول میدم از لحظات زندگیم لذت ببرم!
قول میدم خودم را جدی بگیرم!
قول میدم برای هر روزم برنامه داشته باشم!
و
....


"روزتون پر از امید خدا"