من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

برافروخته مرکب از آذر گشته ام
من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

برافروخته مرکب از آذر گشته ام

35

دلم یک پنجره ی بدون میله به حیاط و خانه ی دوستانم می خواهد با میز بزرگی که کنارش به دیوار تکیه داده و یه گلدون گل نرگس روی یکی از راس هایش جا خوش کرده  ! دلم یه هوای بارونی با قطره های گاه و بیگاه باران می خواهد و یک موسیقی ملایم که به رنگ صورتی دیوار ها تزریق شود ! دلم موهای مشکی را  باز می خواهد و صندوق حاشیه ها را بسته! دلم پر کشیده برای یک ذهن آرام و یک قلب پاک ؛ برای لحظه های خدایی ...!دلم پر کشیده برای آسایش و آرامش ! من زندگی رو با این همه بی نظمی نمی خوام! دلم کتاب های خوانده شده یا در حال خواندن کنار تخت و روی میز را می خواهد ! دلم نفس های سبک می خواهد ...! دلم حرف های تازه دوست دارد ...! دلم خسته شده ؛ من دیگری می خواهد ...!

خجالت زده ام پیشش ! "حقت نیست ...! ... می دونم ...  . "

به خاطر همینه تصمیم گرفتم ؛ کاش زودتر می فهمیدم بهش نیاز داری ...!


  http://s9.picofile.com/file/8277223476/%D8%A7%D8%B2_%D8%AA%D9%81%D8%A3%D9%84_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8_%D8%AE%D8%B3%D8%AA%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%D9%85_%D8%A7%DB%8C_%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B1.jpg


_ لعنتی چرا داره این قدر سریع می گذره ، ها ؟!


_ فریاد می زنم تا بفهمید نمی تونید جلومو بگیرید...!


_ گاهی بامقدمه ، گاهی بدون نتیجه...!


_  کم کم دارم می فهمم ...



شعر نوشت :


قلب من! با یک تپش برگشت گاهی ممکن است

آنقَدَرها هم که می گویند گاهی دیر نیست....


"حسین زحمت کش"