من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

برافروخته مرکب از آذر گشته ام
من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

من تگرگ بهارم ؛ کدامین بارانید ؟

برافروخته مرکب از آذر گشته ام

33

شاید هوا دلش آن قدر گرفته که برای اثباتش دست به دامان آلودگی برده ! شاید هم مردم آن قدر تنبل شده اند که آسوده بودن گذرای خودشان را به آبی همیشگی آسمان ترجیح میدهند! شاید هم  می خواهد به درک وضعیت مردمان چین واقف شویم ! شاید هم دلش به حال ما سوخت ، تا بلکه در این راه علم و معرفت کمی هم طعم شیرین تعطیلی را بچشیم! با این حال ، خواستار آتش بس هستم ؛ حال که ما تعطیل شدیم ، دلیلی بر افزایش آلودگی نیست مگر آنکه هدف والای او تعطیلی دانشگاه ها باشد که آن هم قابل تقدیر است! ولی امانمان بریده شد !  این سرفه ها دست از سر گلوی ما بر نمی دارند !

Image result



- احساس می کنم خیلی خودخواهانه حرف زدم ، نه؟ " خداوندا خودت ما را از شر این آلاینده ها خلاص کن"   آمـــــیـــــن



شعر نوشت :


دستت را به من بده
همیشه رفتن، پا نمی خواهد
چه بسیار پاهایی که رفتن نمی دانند
دستت را به من بده
قبل از اینکه در جمجمه ام گیاه روییده باشد.


حسین کوهی




زندگیتان سرشار از نگاه خدا و لبخند امید